donderdag 14 februari 2013

2012 november/december

Na zoeken op internet voor het reviseren en glasparelen van het motorblok en de versnellingsbak heb ik met BikeService van Dijk in Koudekerk a.d. Rijn contact opgenomen om deze werkzaamheden te laten uitvoeren.
Gerard van Dijk kan dit als een winterklus uitvoeren mits ik er geen haast mee heb. Dit is voor mij geen probleem en heb het motorblok en versnellingsbak bij hem gebracht.
In december liggen de versnellingbak en het motorblok al gedeeltelijk uit elkaar. Er is ook afgesproken om beide carburateurs ultrasoon te laten reinigen.








Ook is er afgesproken om beide carburateurs ultrasoon te laten reinigen. Ze zien er heel vies uit ik ben benieuwd hoe de binnenzijde er uit ziet.


Ik heb inmiddels bij de Hobbyist diverse nieuwe onderdelen besteld en in Amerika een complete set rvs bouten.
Veel onderdelen zijn inmidedels ook al gepolijst door mij, wat een smerig werk is dit.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten